GB
Notes on connecting a Set Top Box/Personal Video
Recorder
If there is no picture output or if noise occurs in the picture from a Set Top Box/Personal
Video Recorder connected to the HDMI IN jack of the player, follow the instructions in the
“Troubleshooting” section of the supplied Quick Setup Guide to check the connections etc.
If this does not solve the problem, try the following:
1 Select [All Apps] - [Settings] - [Unit settings] (or [Disc Player settings]) - [HDMI settings],
then change the setting for [Advanced video setting] to [Mode2].
2 Turn off the power to the Set Top Box/Personal Video Recorder, disconnect and reconnect
the AC power cord (mains lead), and then turn on the power again.
If the procedure shown above does not solve the problem, change the setting for [Advanced
video setting] back to [Mode1 (Normal)], and then perform step 2 again.
FR
Notes sur la connexion d’un décodeur/enregistreur vidéo
personnel
En cas d’absence d’image ou de bruit sur l’image lorsqu’un décodeur/enregistreur vidéo
personnel est connecté à l’entrée HDMI IN du boitier, suivre les instructions indiquées dans la
rubrique « Dépannage » du Guide d’installation rapide pour vérifier les connexions, etc.
Si le problème persiste, veuillez suivre les instructions suivantes:
1 Sélectionner [Toutes les applis] - [Paramètres] - [Paramètres de l’appareil] (ou [Paramètres
du lecteur disque]) - [Réglage HDMI], puis passer le paramètre [Réglage vidéo avancé] sur
[Mode2].
2 Eteindre le décodeur/enregistreur vidéo personnel, déconnecter et reconnecter ensuite sa
prise secteur puis l’allumer à nouveau.
Si la procédure indiquée ci-dessus ne permet toujours pas de solutionner le problème, repasser
le paramètre [Réglage vidéo avancé] sur [Mode1 (Normal)] puis reprendre l’étape 2.