Your new Victor standing desk product DCX610 is guaranteed to the original purchaser for a three (3)
year limited warranty from the date of purchase.
• Warranty is intended to cover malfunctions solely due to manufacturing defects.
• Product is not eligible for warranty coverage when damage or defect is a result of accident, abuse, or the
elements. Damage cannot be from normal wear and tear, ignoring product instructions and warnings,
modifications not approved by Victor Technology, or rental usage.
• If your product is eligible, Victor Technology will determine whether to provide replacement parts,
authorize repairs (at an authorized Victor Service Center), or replace the product. If it is determined that
the product should be returned, all shipping costs to the Victor Technology location are the responsibility
of the original purchaser.
• If the product returned is found to be covered by the limited warranty, shipping charges for products or
components under warranty back to the original purchaser will be paid for by Victor Technology.
Excludes Alaska, Hawaii, Yukon, Northwest Territories, Nunavut, other northern Canada addresses, and
locations outside of the United States. Call to find out if your location is covered.
• Proof of purchase is required.
• Warranty is non-transferrable.
• The warranty process can be initiated at www.victortech.com/support/warranty-claim or calling our toll
free phone number at 1-800-628-2420.
Warranty Policy / Politique de garantie des modèles DC
• Le fabricant de votre nouveau poste de travail assis-debout Victor DCX610 offre à l’acheteur initial une
garantie limitée de trois (3) ans à compter de la date d’achat.
• Seuls les mauvais fonctionnements dus à des défauts de fabrication sont couverts en vertu de cette
garantie.
• Ce produit n’est pas admissible à la garantie lorsque le dommage ou la défaillance du produit résulte d’un
accident, d’un usage abusif ou de l’exposition aux éléments. Ne sont pas considérés comme des
dommages couverts en vertu de cette garantie : les dommages résultant de l’usure normale, du non-
respect des consignes de sécurité ou des avertissements, de modifications non approuvées par Victor
Technology ou de la mise en location de ce produit.
• Si votre produit est admissible à cette garantie, Victor Technology déterminera s’il est nécessaire de
fournir des pièces de rechange, d’autoriser la réparation (dans un centre de services autorisé par Victor)
ou de remplacer le produit. S’il est déterminé que le produit doit être retourné, l’acheteur initial sera
responsable de tous les coûts d’expédition vers le centre approuvé par Victor Technology.
• S’il est déterminé que le produit retourné est couvert par la garantie limitée, les coûts d’expédition des
produits ou des composants couverts par la garantie pour le retour à l’acheteur initial seront assumés par
Victor Technology, sauf pour l’Alaska, Hawaï, le Yukon, les Territoires du Nord-Ouest, le Nunavut,
d’autres adresses du Nord du Canada et d’autres endroits à l’extérieur des États-Unis. Veuillez appeler
pour savoir si votre région est desservie.
• Une preuve d’achat est exigée.
• La garantie n’est pas transférable.
• Le processus de garantie peut être amorcé à www.victortech.com/support/warranty-claim ou en
appelant sans frais au 1 800 628-2420.