For Assistance
For USA only: For assistance or the Authorized Norelco Service Location
nearest you call toll free:
1-800-243-7884 or visit our website: www.philips.com
Authorized Norelco Service Location information is available 24 hours a day 7
days a week.
For Canada only: For assistance or the nearest Authorized Philips Service
Location, please call 1-866-800-9311 or visit our website: www.philips.com for
more information.
Philips Electronics Ltd
281 Hillmount Road
Markham, Ontario L6C 2S3
U.S.A.
FULL TWO YEAR WARRANTY
Philips Electronics North America Corporation warrants each new Philips product, model
HL5271/2 (except cord and glass carafe), against defects in materials or workmanship for a period
of two years from the date of purchase and agrees to repair or replace any defective product
without charge.
IMPORTANT: This warranty does not cover damage resulting from accident, misuse or abuse,
lack of reasonable care, the affixing of any attachment not provided with the product or loss of
parts or subjecting the product to any but the specified voltage.*
PHILIPS ELECTRONICS NORTH AMERICA CORPORATION WILL NOT PAY FOR
WARRANTY SERVICE PERFORMED BY A NON-AUTHORIZED REPAIR SERVICE
AND WILL NOT REIMBURSE THE CONSUMER FOR DAMAGE RESULTING FROM
WARRANTY SERVICE PERFORMED BY A NON-AUTHORIZED REPAIR SERVICE.
NO RESPONSIBILITY IS ASSUMED FOR ANY SPECIAL, INCIDENTAL OR CONSE-
QUENTIAL DAMAGES.
In order to obtain warranty service, simply take or ship the product postage prepaid to the near-
est Authorized Norelco Service Location or call PHILIPS directly at 1-800-243-7884 for assis-
tance. It is suggested that for your protection you return shipments of product by insured mail,
insurance prepaid. Damage occurring during shipment is not covered by this warranty.
Note: No other warranty, written or oral, is authorized by Philips Electronics North America
Corporation.
This warranty gives you specific legal rights, and you may also have other rights which vary from
state to state. Some states do not allow the exclusion or limitation of incidental or consequential
damages, so the above exclusion and limitations may not apply to you.
* Read enclosed instructions carefully.
Manufactured for:
Norelco Consumer Products Company
A Division of Philips Electronics North America Corporation
1010 Washington Blvd., Stamford, CT 06912-0015
For Assistance call 1-800-243-7884 or visit out website; www.philips.com for our entire line
of Philips Kitchen Appliances.
MADE IN CHINA.
This symbol on the product’s nameplate means
it is listed by Underwriters’ Laboratories, Inc.
PHILIPS and Philips Shield are Registered Trademarks of Koninklijke Philips Electronics N.V.
© 2004 Philips Electronics North America Corporation.
All Rights Reserved.
Assistance
Pour les États-Unis uniquement : Pour obtenir de plus amples
renseignements ou pour communiquer avec le Centre de service agréé
Norelco, téléphonez gratuitement:
1-800-243-7884 ou visitez notre site web : www.philips.com
Pour obtenir de plus amples renseignements, le Centre de service agréé
Norelco est disponible 24 heures par jour 7 jours par semaines.
Canada uniquement : Pour obtenir de plus amples renseignements ou pour
communiquer avec le Centre de service agréé Philips, téléphonez gratuitement.
1-866-800-9311 ou visitez notre website : www.philips.com
Philips Électronique Ltée
281 Hillmount Road
Markham, Ontario L6C 2S3
États-Unis d’Amérique
GARANTIE TOTALE DEUX ANS
Philips Electronics North America Corporation garantit chaque nouveau produit Philips, modèle
HL5271/2 (à l’exception du cordon d’alimentation et de la verseuse en verre) contre tout défaut
de fabrication et couvre la main-d'oeuvre pendant deux ans à compter de la date d’achat et assure
le service gratuitement.
IMPORTANT : La garantie ne couvre pas les défaillances dues à une cause accidentelle, à un
mauvais usage ou à une négligence, et en cas d’utilisation d’accessoires non fournis par le con-
structeur, en cas de perte de pièces ou si l’appareil n’a pas été branché sur la tension spécifiée. *
PHILIPS ELECTRONICS NORTH AMERICA CORPORATION N’EFFECTUERA
AUCUN REMBOUSEMENT SOUS GARANTIE SI LA RÉPARATION N’A PAS ÉTÉ
ASSURÉE PAR UN CENTRE DE SERVICE AGRÉÉ.
LA GARANTIE NE COUVRE PAS LES DÉFAILLANCES SUITE À MODIFICATIONS
OU RÉPARATIONS EFFECTUÉES PAR DES PERSONNES NON QUALIFIÉES. EN
AUCUN CAS, CETTE GARANTIE NE PEUT DONNER DROIT À DOMMAGES ET
INTÉRÊTS.
Pour effectuer le service après-vente sous garantie, portez ou envoyez le produit port payé à un
Centre de service agréé Norelco ou téléphonez directement à PHILIPS à 1-800-243-7884 pour
toute information. Nous vous recommandons pour votre protection d’assurer les produits envoyés
par la poste en contractant une assurance transport. Cette garantie ne couvre pas les dommages
provoqués pendant le transport.
Note : Aucune autre garantie, écrite ou orale, n’est acceptée par Philips Electronics North
America Corporation. Cette garantie couvre les conditions relatives à la garantie légale, et autres
conditions spécifiques en fonction des états. Certains états ne permettent pas de limitation de
garantie en cas de défaillance due à une cause accidentelle ou un mauvais usage. Dans ce cas pré-
cis, ce paragraphe est sans objet.
* Lire les instructions ci-incluses attentivement.
Fabriqué pour:
Norelco Consumer Products Company
A Division of Philips Electronics North America Corporation
1010 Washington Blvd., Stamford, CT 06912- 0015
Pour toute information, téléphonez au 1-800-243-7884 ou visitez notre site web :
www.philips.com pour notre gamme entière d’appareils électroménagers Philips.
FABRIQUÉ EN CHINE.
Ce symbole sur la plaque de fabrication signifie qu’il est enregistré
par Underwriters’ Laboratories, Inc.
PHILIPS et le logo Philips sont des marques déposées de Koninklijke Philips Electronics N.V.
© 2004 Philips Electronics North America Corporation.
Tous droits réservés.