7
One Year Limited WarrantyOne Year Limited Warranty
Garantie Limitée D’un An
The Metal Ware Corporation warrants the original purchaser that your product will be free from defects
in material and workmanship for a period of one year from date of purchase. Product must be used
for personal or sole household usage in accordance with the instructions. Should your product prove
defective within one year from date of purchase, contact our customer service team at 1-800-288-
4545 or email at nescocs@nesco.com with an explanation of the claim. If a viable warranty claim is
determined, a customer service member will provide you with the necessary details to have your unit
replaced. Under this limited time warranty, we undertake to replace any parts found to be defective at
our sole discretion. This limited time warranty is void if the unit is connected to an unsuitable electrical
supply or dismantled or interfered with in any way or damaged through misuse. This warranty is
not transferable. LIMITATION OF REMEDIES AND DAMAGES: Except for the limited time warranty
and remedies expressly stated above, the Metal Ware Corp shall not be liable to you, or to anyone
claiming by or through you, for any obligations or liabilities, including, but not limited to, obligations
or liabilities arising out of breach of contract, breach of warranty, statutory claims, negligence or
other tort or any theory of strict liability, with respect to the product or the Metal Ware Corp’s acts or
omissions or otherwise. Buyer agrees that in no event shall the Metal Ware Corp be liable for incidental,
compensatory, punitive, consequential, indirect, special or other damages. Warranty does not
cover consequential or incidental damages such as property damage and does not cover incidental
costs and expenses resulting from any breach of this warranty, even if foreseeable. Some states or
provinces do not allow the exclusion or limitations of incidental or consequential damages, so the
above limitation or exclusion may not apply to you depending on the state or province of purchase.
Register your product on our website:
https://www.nesco.com/customer-service/warranty-registration
or fill in your warranty card and return it within one week
from date of purchase along with a copy of proof of purchase.
Send warranty card to:
VS-09 • NESCO Deluxe Vacuum Sealer
C/O MW
PO Box 237
Two Rivers, WI 54241-0237
La Metal Ware Corporation garantit à l’acheteur d’origine que votre produit sera exempt de défauts
de matériaux et de fabrication pendant une période d’un an à compter de la date d’achat. Le produit
doit être utilisé pour un usage personnel ou domestique unique conformément aux instructions.
Si votre produit s’avère défectueux dans l’année suivant la date d’achat, contactez notre service
client au 1-800-288-4545 ou envoyez un e-mail à nescocs@nesco.com avec une explication de la
réclamation. Si une réclamation de garantie viable est déterminée, un membre du service client
vous fournira les détails nécessaires pour faire remplacer votre appareil. En vertu de cette garantie à
durée limitée, nous nous engageons à remplacer toutes les pièces jugées défectueuses à notre seule
discrétion. Cette garantie à durée limitée est annulée si l’appareil est connecté à une alimentation
électrique inappropriée ou démonté ou perturbé de quelque manière que ce soit ou endommagé
par une mauvaise utilisation. Cette garantie n’est pas transférable. LIMITATION DES RECOURS ET DES
DOMMAGES : À l’exception de la garantie à durée limitée et des recoursexpressément indiqué ci-
dessus, Metal Ware Corp ne sera pas responsable envers vous, ou envers toute personne réclamant
par vous ou par votre intermédiaire, pour toute obligation ou responsabilité, y compris, mais sans
s’y limiter, les obligations ou responsabilités découlant d’une rupture de contrat, d’une rupture de
garantie , réclamations légales, négligence ou autre délit ou toute théorie de responsabilité stricte,
en ce qui concerne le produit ou les actes ou omissions de Metal Ware Corp ou autres. L’acheteur
convient qu’en aucun cas Metal Ware Corp ne sera responsable des dommages accessoires,
compensatoires, punitifs, consécutifs, indirects, spéciaux ou autres. La garantie ne couvre pas les
dommages indirects ou accessoires tels que les dommages matériels et ne couvre pas les frais
et dépenses accessoires résultant de toute violation de cette garantie, même prévisible. Certains
états ou provinces n’autorisent pas l’exclusion ou les limitations des dommages accessoires ou
consécutifs, de sorte que la limitation ou l’exclusion ci-dessus peut ne pas s’appliquer à vous selon
l’état ou la province d’achat.
Enregistrez votre produit sur notre site Web :
https://www.nesco.com/customer-service/warranty-registration
ou remplissez votre carte de garantie et renvoyez-la sous une semaine
à partir de la date d’achat avec une copie de la preuve d’achat.
Envoyer la carte de garantie à :
VS-09 • Scelleuse Sous Vide De Lux
C/O MW
PO Box 237
Two Rivers, WI 54241-0237
USA