WARRANTY
GARANTIE
Warranty applies to manufacturing defects aecting its products which
existed at the time of the purchase of the product, that are non-apparent
and are unknown to the buyer, for a period of 1 year. This warranty applies
to the product only and does not cover the installation of the product.
The warranty does not apply to material, economic, and/or physical
damages or losses caused by the product. This warranty will not apply to
any damages and/or losses caused by an incorrect use, installation or
maintenance of the product. The manufacturer is therefore not liable for
damages to the product or material, economic and/or physical damages
or losses caused by an incorrect use, installation or maintenance of the
product. If the buyer considers that the product is aected by a defect, the
buyer should return the product to the point of purchase or send an email
bazz.ca, a description of the alleged problem should be included in the
email and a proof of purchase as well as the picture clearly illustrating
the alleged defect should be attached to the email. The buyer should
also return the product to BAZZ at his/her own expense. After product
inspection, if the warranty applies, BAZZ will repair or replace the product
free of charge.
Ce produit est garanti contre tout vice de fabrication existant au moment
de la vente, non apparent et non connu de l’acheteur et ce, pour une
période de 1 an. La garantie se limite au produit seulement et ne vise pas
l’installation du produit. La garantie ne s’applique pas aux dommages
ou pertes matériels, économiques et/ou physiques causés par le produit.
La garantie est inapplicable si les dommages ou les pertes, sont causés
par une mauvaise utilisation, une mauvaise installation, ou un mauvais
entretien du produit. Le fabricant n’est donc pas responsable des
dommages au produit ainsi que des dommages matériels, physiques et/
ou économiques découlant d’une mauvaise utilisation, d’une mauvaise
installation, ou d’un mauvais entretien du produit. Si l’acheteur considère
que le produit comporte un vice, il devra retourner le produit au point
allégué et joindre une preuve d’achat ainsi qu’une photo du produit faisant
clairement état du vice allégué. Il doit également retourner à ses frais le
produit en question à BAZZ. Après inspection du produit, si la garantie
s’applique, BAZZ réparera ou remplacera le produit à ses frais.