WARRANTY
GARANTIE
BAZZ’s warranty applies to manufacturing defects aecting its products
which existed at the time of the purchase of the product, that are
non-apparent and are unknown to the buyer, for a period of 1 year. This
warranty applies to the product only and does not cover the installation
of the product. The warranty does not apply to material, economic, and/
or physical damages or losses caused by the product. This warranty will
not apply to any damages and/or losses caused by an incorrect use,
installation or maintenance of the product. The manufacturer is therefore
not liable for damages to the product or material, economic and/or
physical damages or losses caused by an incorrect use, installation or
maintenance of the product. If the buyer considers that the product is
aected by a defect, the buyer should return the product to the point of
should be included in the email and a proof of purchase as well as the
picture clearly illustrating the alleged defect should be attached to the
email. The buyer should also return the product to BAZZ at his/her own
expense. After product inspection, if the warranty applies, BAZZ will repair
or replace the product free of charge.
BAZZ garantit ce produit contre tout vice de fabrication existant au
moment de la vente, non apparent et non connu de l’acheteur et ce,
pour une période de 1 an. La garantie se limite au produit seulement et
ne vise pas l’installation du produit. La garantie ne s’applique pas aux
dommages ou pertes matériels, économiques et/ou physiques causés
par le produit. La garantie est inapplicable si les dommages ou les pertes,
sont causés par une mauvaise utilisation, une mauvaise installation, ou
un mauvais entretien du produit. Le fabricant n’est donc pas responsable
des dommages au produit ainsi que des dommages matériels, physiques
et/ou économiques découlant d’une mauvaise utilisation, d’une mauvaise
installation, ou d’un mauvais entretien du produit. Si l’acheteur considère
que le produit comporte un vice, il devra retourner le produit au point
allégué et joindre une preuve d’achat ainsi qu’une photo du produit faisant
clairement état du vice allégué. Il doit également retourner à ses frais le
produit en question à BAZZ. Après inspection du produit, si la garantie
s’applique, BAZZ réparera ou remplacera le produit à ses frais.