hubble Eclipse+ E20 Smart Soother and Wi-Fi Audio Monitor Mode d'emploi

Taper
Mode d'emploi
US EN
QUICK START GUIDE
For a full explanation of all features and instructions, please refer to the User’s Guide (available
for download from support.hubbleconnected.com).
1. Contents Inside Box
Eclipse+ Charging Cradle Quick Start Guide
WARNING
Strangulation hazard. Children have STRANGLED on cords. Keep this
cord out of the reach of children (more than 3 feet away).
Model:
Eclipse+
2. Overview of Product
3
7 7
2
14
13
12
18
4 5 6 7 8 9 10
17 16 7
15
1
19
11
1. Night Light
2. Speaker
3. Light Sensor
4. Brightness Up key
5. Brightness Down key
6. Night Light key
7. ConnectChat™ key
8. Soothing Sound key
9. Volume Down key
10. Volume Up key
11. Digital Clock
12. Microphone
13. Hubble Pair button
14. BT Pair button
15. Power On/Off switch
16. Power Socket
17. Charging PINs
18. Charging Cradle
19. USB Charging Cable
3. Getting Start
3.1. Charge Eclipse+
Connect the charging cradle with a 5V 2A power adaptor (not included.)
Put Eclipse+ on the charging cradle.
3.2. Power on Eclipse+
Slide the Power Switch to switch on Eclipse+. The Night Light, Digital Clock and backlight of
the touch keys will turn on.
3.3. Connect to HubbleClub
Scan the QR code with your smart device and download
HubbleClub by Hubble Connected App from the App
Store for iOS devices or from the Google Play™ Store for
Android™ devices.
Install HubbleClub by Hubble Connected App on your
device.
1. Press and hold Hubble Pair button at the bottom of Eclipse+.
2. The LED indicator blinks in red and blue alternatively for 180 s at pairing mode.
3. Follow the instructions of HubbleClub App to create your HubbleClub account.
4. Select Wellness and then Eclipse+, follow the in-app instructions to connect Hubble
Eclipse+ to your account.
5. If registration fails or connection cannot be completed during 180 s, connection mode will
be turned off. Pairing LED Indicator will turn red.
6. If registration fails, please try again by going through steps 1 to 4.
7. Full control and full feat
ures can be accessed with HubbleClub App.
4. Basic Operation of Eclipse+
4.1. Control Night Light
Tap Night Light icon at the front of Eclipse+ will change the colour of night light. The
colour changes in cycle.
The brightness of night light can be adjusted by tapping the brightness up and
brightness down icons.
4.2. Control Soothing Sound
Tapping the Soothing Sound icon on the front of Eclipse+ will change the soothing
sound.
The volume of the soothing sound can be adjusted by tapping the volume up and
volume down icons
4.3. Use Eclipse+ as a BT Speaker
Press and hold BT Pair button at the bottom of Eclipse+ to enter into pairing mode. The
LED will blink in blue.
Go to the Set-Up menu of your mobile phone. Then go to BT Connection.
Find the Device name “Hubble Eclipse+” and connect.
If the connection fails, please try again by going through the first 3 steps.
Stream the audio from your mobile phone and listen to it in Eclipse+.
Note:
Once BT is disconnected, reactive BT by long
pressing BT Pair button, and reconnect Eclipse+
on your mobile phone.
CA FR
GUIDE DE DÉMARRAGE RAPIDE
Pour le détail des fonctionnalités et les instructions d’utilisation, veuillez consulter le Guide de
l’utilisateur (disponible au téléchargement sur support.hubbleconnected.com).
1. Contenu dans la boîte
Eclipse+ Socle de Chargement Guide de Démarrage
Rapide
AVERTISSEMENT
Risque d'étranglement. Des enfants se sont ÉTRANGLÉS avec des
cordons d'alimentation électrique. Tenez le cordon d'alimentation hors
de portée des enfants (à plus d'un mètre).
Modèle :
Eclipse+
2. Aperçu du produit
3
7 7
2
14
13
12
18
4 5 6 7 8 9 10
17 16 7
15
1
19
11
1. Veilleuse
2. Haut-parleur
3. Capteur de lumière
4. Touche d’augmentation de la luminosité
5. Touche de réduction de la luminosité
6. Touche de veilleuse
7. Touche ConnectChat™
8. Touche de son calmant
9. Touche de réduction du volume
10. Touche d’augmentation du volume
11. Horloge numérique
12. Microphone
13. Bouton d'appairage Hubble
14. Bouton d'appairage Bluetooth
15. Interrupteur marche/arrêt
16. Prise d'alimentation électrique
17. Broches de charge
18. Chargeur
19. Câble de charge USB
3. Commencer
3.1. Charger l’Eclipse+
Connectez l'Eclipse+ via le câble de charge USB fourni avec un adaptateur d'alimentation
de 5V, 2A (non inclus).
Placez l’Eclipse+ sur le socle de chargement.
3.2. Allumez l'Eclipse+
Faites glisser l’interrupteur d’alimentation pour allumer l’Eclipse+. La veilleuse, l’horloge
numérique et le rétroéclairage de la touche tactile s’allument.
3.3. Se connecter au HubbleClub
Scannez le code QR avec votre appareil (smartphone ou
tablette) et téléchargez l'application Hubble Club by Hubble
Connected App depuis l'App Store pour les appareils
iOS ou depuis le Google Play™ Store pour les appareils
Android™.
Installez HubbleClub par Hubble Connected App sur votre
appareil.
1. Appuyez sur le bouton "Hubble Pair" au bas de l'Eclipse+.
2. Le voyant LED clignote en bleu pendant 180 s en mode appairage.
3. Suivez les instructions de l'application HubbleClub pour créer votre compte HubbleClub.
4. Sélectionnez "Wellness" , puis Eclipse+. Suivez les instructions de l'application pour
connecter le Hubble Eclipse+ à votre compte.
5. Si l'enregistrement échoue ou si la connexion ne peut pas être activée endéans 180 s, le
mode de connexion sera désactivé.
6. Si l'inscription échoue, veuillez réessayer en passant par les étapes 1 à 4.
7. Vous pouvez accéder au contrôle complet et aux fonctionnalités complètes avec
l'application HubbleClub.
4. Fonctionnement de base de l'Eclipse+
4.1. Contrôle de la veilleuse
Touchez l'icône "Night Light" à l'avant de l'Eclipse+ pour modifier la couleur de la
veilleuse. La couleur change au cours du cycle.
La luminosité de la veilleuse peut être réglée en tapant sur la touche "brightness up" et
"brightness down" icônes.
4.2. Contrôle du son calmant
Appuyez sur l'icône "Soothing Sound" à l'avant de l'Eclipse+ pour modifier le son calmant.
Le volume du son calmant peut être ajusté en appuyant sur les icônes "volume up" et
"volume down" .
4.3. Utiliser l'Eclipse+ comme haut-parleur Bluetooth
Appuyez sur le bouton "Bluetooth Pair" au bas de l'Eclipse+ pour entrer en mode
d'appairage. La LED clignotera en bleu.
Accédez au menu Configuration de votre téléphone mobile. Allez ensuite à "Bluetooth
Connection".
Trouvez le nom de l'appareil "Hubble Eclipse+" et connectez-vous.
Si la connexion échoue, veuillez réessayer en passant par les étapes 1 à 3.
Diffusez le son audio de votre téléphone portable et écoutez-le sur l'Eclipse+.
Remarques :
Lorsque le Bluetooth est déconnecté, réactivez-
le en appuyant longuement sur le bouton
"Bluetooth Pair" et reconnectez l'Eclipse+ à votre
téléphone mobile.
ES LA
GUÍA DE INICIO RÁPIDO
Para obtener una explicación completa de todas las funciones e instrucciones, consulte la Guía
del usuario (disponible para descargar desde support.hubbleconnected.com).
1. Contenido dentro de la caja.
Eclipse+ Base de Carga Guía de inicio rápido
ADVERTENCIA
Peligro de asfixia. Niños se han ASFIXIADO con cuerdas. Mantenga este
cable fuera del alcance de los niños (a más de 1 metro de distancia).
Modelo:
Eclipse+
2. Descripción general del producto.
3
7 7
2
14
13
12
18
4 5 6 7 8 9 10
17 16 7
15
1
19
11
1. Luz nocturna
2. Altavoz
3. Sensor de luz
4. Tecla de aumento de brillo
5. Tecla para bajar el brillo
6. Tecla para luz nocturna
7. Tecla para el ConnectChat™
8. Tecla de sonido relajante
9. Tecla para bajar el volumen
10. Tecla para subir el volumen
11. Reloj Digital
12. Micrófono
13. Botón de sincronización Hubble
14. Botón de sincronización de Bluetooth
15. Interruptor On/Off
16. Toma de corriente
17. Conector de carga
18. Cápsula de cargador
19. Cable cargador USB
3. Primeros pasos.
3.1. Carga su Eclipse+.
Conecte su Eclipse+ a través del cable de carga USB provisto con un adaptador de
corriente de 5V 2A (no incluido)).
Coloque su Eclipse+ en la base de carga.
3.2. Encienda su Eclipse+.
Deslice el interruptor ON para encender el Eclipse+. La luz nocturna, el reloj digital y la luz de
fondo de la tecla táctil se encienden.
3.3. Conecte al HubbleClub.
Escanee el código QR con su dispositivo inteligente y
descargue la aplicación HubbleClub by Hubble Connected
desde la App Store para dispositivos iOS o desde Google
Play™ Store para dispositivos Android™.
Instale HubbleClub by Hubble Connected App en su
dispositivo.
1. Presione el botón de sincronización Hubble Pair en la parte inferior de Eclipse+.
2. El indicador LED parpadea en azul durante 180 s en el modo de sincronización.
3. Siga las instrucciones de la aplicación HubbleClub para crear su cuenta HubbleClub.
4. Seleccione Bienestar y luego Eclipse+, siga las instrucciones en la aplicación para conectar
Hubble Eclipse+ a su cuenta
5. Si falla el registro o no se puede completar la conexión durante 180 s, el modo de
conexión se desactivará.
6. Si falla el registro, vuelva a intentarlo siguiendo los pasos del 1 al 4.
7. Se puede acceder al control total y a todas las funciones con la aplicación HubbleClub.
4. Funcionamiento básico de Eclipse+.
4.1. Control de la luz nocturna.
Toque el ícono de luz nocturna en la parte frontal de Eclipse+ para cambiar el color de la
luz nocturna. El color cambia en el ciclo.
El brillo de la luz nocturna se puede ajustar tocando las teclas de aumento de brillo y
disminución .
4.2. Control de sonidos relajantes.
Toque el ícono de sonido relajante en la parte delantera de su Eclipse+ para cambiar el
sonido relajante en reproducción.
El volumen del sonido relajante se puede ajustar tocando los íconos para subir y bajar
el volumen.
4.3. Use Eclipse+ as a Bluetooth Speaker.
Presiones el botón de sincronización Bluetooth en la parte inferior de su Eclipse+ para
ingresar al modo de sincronización. La luz LED parpadeará en azul.
Vaya al menú de configuración de su teléfono móvil. Luego vaya a Conexión Bluetooth.
Busque el nombre del dispositivo "Hubble Eclipse+" y conéctese.
Si falla la conexión, vuelva a intentarlo siguiendo los pasos 1 a 3.
Transmita el audio desde su teléfono móvil y escúchelo en Eclipse+.
Nota:
Una vez que desconecte Bluetooth, reactive
Bluetooth presionando prolongadamente el botón
de sincronización Bluetooth y vuelva a conectar
su Eclipse+ en su teléfono móvil.
4.4. Use ConnectChat™
ConnectChat™ in Eclipse+ is designed in such a way that both parent and kid can send voice
recorded messages to each other, ensure the mobile and Eclipse+ are online.
1. Tap and hold ConnectChat™ icon until a beep tone from Base Station, release tapping
and start recording a voice message. (A single voice message can have maximum recording
of 20 sec.)
2. Tap ConnectChat™ icon again to stop the recording and send voice massage to the
smartphone registered in the HubbleClub App.
The parent will receive an app notifi cation when new voice message is received.
The parent in reply can record their voice message through the app creating a
bi-directional conversation.
3. When a new voice message is received, the night light on the Base Station will blink. Tap
the ConnectChat™ icon to listen the voice massage from the HubbleClub App.
4.5. Digital Clock Setting and Back Light of buttons
Default Clock display is 00:00 (24 hours mode).
The clock will be automatically set based on the mobile device time when Eclipse+ collected
with HubbleClub app.
See Section 3.3 for HubbleClub connection details.
The brightness of the Clock Display and button Back lighting will be automatically dimmed
by the Light Sensor when in a dark room.
5. General Information
If your product is not working properly, read this Quick Start Guide or the online User’s Guide of one
of the models listed on page 1.
Contact Customer Service:
Live Chat: hubbleconnected.com
Online warranty registration: https://hubbleconnected.com/warranty
Online Product Registration: https://hubbleconnected.com/apps/product-registration
Consumer Products and Accessories Limited Warranty (“Warranty”)
Thank you for purchasing this Hubble Smart Nursery branded product manufactured by Hubble Baby
(HK) Limited ("HUBBLE" .
What Does this Limited Warranty Cover?
Subject to the items listed below in the section “What is not Covered” HUBBLE warrants that this
Hubble connected branded product (“Product”) will be free from defects in material and workmanship
under normal use for a period of 1 year from the date of purchase and that any certifi ed accessory
(“Accessory”) sold for use with this product will be free from defects in materials and workmanship
under normal use for a period of 90-days from the date of purchase. This Limited Warranty is your
exclusive warranty and is not transferable.
What is not covered?
This Limited Warranty excludes and does not cover:
Normal deterioration or wear resulting from use;
Damage caused by or resulting from misuse, abuse, or accident;
Damage caused by or resulting from improper operation or storage;
Damage caused by or resulting from contact with foreign substances, including, but not limited, to
liquid, water, rain, humidity, perspiration, sand, dirt, and/or food;
Damage caused by or resulting from the use of Non-Hubble Smart Nursery branded or certifi ed
Products or Accessories or other peripheral equipment;
Damage caused by or resulting from modifi cations, alterations, tampering, improper installation, or
repairs by someone other than Hubble connected or their authorized representatives;
Defects, damages, or the failure of Products or Accessories due to any communication service or
signal you may subscribe to or use with the Products or Accessories; and,
Periodic maintenance, repair and replacement of parts due to normal wear and tear.
What Other Limitations Are There?
THIS LIMITED WARRANTY SETS FORTH THE ENTIRE LIABILITY OF HUBBLE AND CONTAINS
YOUR SOLE AND EXCLUSIVE REMEDY. OTHER THAN THIS LIMITED WARRANTY, HUBBLE MAKES
NO ADDITIONAL REPRESENTATIONS OR WARRANTIES, EXPRESS OR IMPLIED, INCLUDING
WARRANTIES OF MERCHANTABILITY OR FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. IF YOUR STATE
DOES NOT PERMIT THE DISCLAIMER OF WARRANTIES, THEN THE IMPLIED WARRANTY OF
MERCHANTABILITY AND FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE IS LIMITED TO THE DURATION
OF THIS LIMITED WARRANTY. REPAIR OR REPLACEMENT IS YOUR SOLE AND EXCLUSIVE REMEDY
AGAINST HUBBLE AND Hubble Smart Nursery. IN NO EVENT SHALL HUBBLE OR Hubble Smart
Nursery’s LIABILITY TO REPAIR OR REPLACE YOUR PRODUCT OR ACCESSORY EXCEED THE
ORIGINAL PURCHASE PRICE OF THE PRODUCT AND ACCESSORY AND HUBBLE AND Hubble
Smart Nursery’s TOTAL LIABILITY FOR DAMAGES ARISING FROM THIS LIMITED WARRANTY
SHALL NOT EXCEED THE PRICE YOU PAID FOR THE PRODUCT AND ACCESSORY REGARDLESS
OF WHETHER SUCH CLAIM ARISES UNDER CONTRACT, STATUTE, TORT OR OTHERWISE. IN NO
EVENT AND UNDER NO CIRCUMSTANCES WILL HUBBLE OR Hubble Smart Nursery BE LIABLE
FOR DIRECT, INDIRECT, INCIDENTAL, SPECIAL OR CONSEQUENTIAL DAMAGES OF ANY KIND,
OR LOSS OF REVENUE OR PROFITS, LOSS OF BUSINESS, LOSS OF INFORMATION OR OTHER
FINANCIAL LOSS ARISING OUT OF OR IN CONNECTION WITH THE ABILITY OR INABILITY TO
USE THE PRODUCTS OR ACCESSORIES. ALL DISCLAIMERS, LIMITATIONS OF LIABILITY AND
MODIFICAITONS OF WARRANTIES STILL APPLY EVEN IF THE LIMITED REMEDY OF REPAIR AND
REPLACEMENT FAILS OF ITS ESSENTIAL PURPOSE.
Some jurisdictions do not allow the limitation or exclusion of incidental or consequential damages,
so the above limitations or exclusions may not apply to you. This Limited Warranty gives you specifi c
legal rights, and you may have other rights that vary from one jurisdiction to another.
Who is covered?
This Warranty extends only to the fi rst consumer purchaser and is not transferable.
What will HUBBLE do?
HUBBLE or its authorized distributor at its sole discretion will, at no charge, repair or replace any
Products or Accessories that do not conform to this Warranty. In the event that replacement is
necessary to remedy a defect in material or workmanship, HUBBLE may use new or remanufactured
products, accessories or parts of equal quality to the original Product or Accessory.
How to Obtain Warranty Service or Other Information?
To obtain service or information:
Live Chat: hubbleconnected.com
Online warranty registration: https://hubbleconnected.com/warranty
Online Product Registration: https://hubbleconnected.com/apps/product-registration
You will receive instructions on how to ship the Products or Accessories at your expense and risk, to a
HUBBLE Authorized Repair Center.
You must include: (a) the Product or Accessory; (b) the original proof of purchase (receipt) which
includes the date, place and seller of the Product; (c) if a warranty card was included in your box,
a completed warranty card showing the serial number of the Product; (d) a written description of
the problem; and, (e) your name, address, email address and telephone number. These terms and
conditions constitute the complete warranty agreement between you and HUBBLE regarding the
Products or Accessories purchased by you, and supersede any prior agreement or representations,
including representations made in any literature publications or promotional materials issued by
HUBBLE or representations made by any agent, employee or staff of HUBBLE, that may have been
made in connection with your purchase of any Product and/or Accessory.
Manufactured, distributed and sold by Hubble Baby (HK) Limited.
Apple logo is trademark of Apple Inc., registered in the U.S. and other
countries. App Store is a service mark of Apple Inc. Google Play and
Android are trademarks of Google Inc. Wi-Fi is a trademark of the Wi-Fi
Alliance. All rights reserved.
Printed in China
US_EN
FCC and IC regulations (FCC Part 15)
NOTE: This equipment has been tested and found to comply with the limits for a Class B digital
device, pursuant to Part 15 of the Federal Communications Commission (FCC) rules.
Industry Canada. This device complies with Industry Canada license-exempt RSS standard(s):
Operation is subject to the following Two conditions:(1) this device may not cause interference, and (2)
this device must accept any interference, including interference that may cause undesired operation
of the device.
Download User Guide from website: support.hubbleconnected.com
4.4. L'utilisation de ConnectChat™
ConnectChat™ dans L'Eclipse+ est conçu de manière à ce que les parents et l’enfant puissent
s’envoyer des messages vocaux enregistrés, veuillez s’assurer que le mobile et l'Eclipse+ sont
connnectés au même réseau.
1. Appuyez sur l’icône ConnectChat™ et maintenez-la enfoncée jusqu’à ce que la station
de base émette un signal sonore, relâchez-la et commencez à enregistrer un message
vocal. (Un seul message vocal peut avoir une durée maximale de 20 secondes.)
2. Appuyez de nouveau sur l’icône ConnectChat™ pour arrêter l’enregistrement et
envoyer un massage vocal au smartphone enregistré dans l’application HubbleClub.
Le parent recevra une notifi cation de l’application lorsqu’un nouveau message vocal sera
reçu.
Le parent peut enregistrer son message vocal via l'application, créant ainsi une
conversation bidirectionnelle.
3. Lorsqu'un nouveau message vocal est reçu, Le voyant de la station de base clignotera,
appuyez sur l'icône ConnectChat™ pour écouter le message vocal sur l'application
HubbleClub.
4.5. Le réglage de l'horloge numérique et le rétro-éclairage des boutons
L'affichage de l'horloge par défaut est 00:00 (En mode 24 heures).
L'horloge sera ajustée automatiquement lorsque l'Eclipse+ sera connectée avec l'application
HubbleClub.
Pour les détails de connexion, veuillez consulter la section 3.3.
La luminosité de l'affichage de l'horloge et le rétro-éclairage des boutons peuvent être
ajustés automatiquement par le capteur de lumière.
5. Les informations générales
Si votre produit ne fonctionne pas correctement, consultez ce guide de démarrage rapide ou le guide
de l’utilisateur en ligne de l’un des modèles énumérés à la page 1.
Pour toute question, garantie, assistance ou service lié au produit, veuillez nous contacter par :
Chat en direct : hubbleconnected.com
Courrier électronique/E-mail : [email protected]
L'enregistrement de garantie en ligne : https://hubbleconnected.com/warranty
L'enregistrement en ligne du produit : https://hubbleconnected.com/apps/product-registration
La garantie limitée sur les produits de consommation et les accessoires (la « garantie »)
Nous vous remercions d'avoir fait l'acquisition de ce produit de marque Hubble Smart Nursery
fabriqué sous licence par Hubble Baby (HK) Limited ("HUBBLE").
Que couvre la présente Garantie Limitée ?
Sous réserve des éléments énumérés ci-dessous dans la section « Aspects non couverts », HUBBLE
garantit que ce produit de marque Hubble connected (« Produit ») sera exempt de défauts de
matériaux et de fabrication dans le cadre d'une utilisation normale pendant une période de 1 an à
compter de la date d'achat et que tout accessoire certifié (« Accessoire ») vendu pour être utilisé
avec ce produit sera exempt de défauts de matériaux et de fabrication dans le cadre d'une utilisation
normale pendant une période de 90 jours à compter de la date d'achat. Cette garantie limitée est
votre garantie exclusive et n'est pas transférable.
Les aspects non couverts
Cette garantie limitée exclut et ne couvre pas :
La détérioration ou l'usure normale résultant de l'utilisation ;
Les dommages causés par ou résultant d'une mauvaise utilisation, d'un abus ou d'un accident ;
Les dommages causés par ou résultant d'une mauvaise manipulation ou d'un mauvais entreposage ;
Les dommages causés par ou résultant d'un contact avec des substances étrangères, y compris,
mais sans s'y limiter, les liquides, l'eau, la pluie, l'humidité, la transpiration, le sable, la saleté et/ou
la nourriture ;
Dommages causés par ou résultant de l'utilisation de produits autres que ceux de la marque ou
bénéfi ciant de la certifi cation Hubble Smart Nursery Produits ou accessoires ou autres équipements
périphériques ;
Dommages causés par ou résultant de modifi cations, d'altérations, de manipulations, d'une
installation incorrecte, ou les réparations par une personne autre que Hubble connected, HUBBLE
ou leurs représentants autorisés ;
Les défauts, les dommages ou la défaillance des produits ou des accessoires dus à tout service ou
signal de communication auquel vous pouvez vous abonner ou que vous pouvez utiliser avec les
produits ou les accessoires ; et,
L’entretien périodique, réparation et remplacement des pièces en raison de l'usure normale.
Quelle sont les autres limites de la Garantie ?
LA PRÉSENTE GARANTIE LIMITÉE ÉNONCE L'ENTIÈRE RESPONSABILITÉ DE HUBBLE ET
CONTIENT VOTRE SEUL ET UNIQUE RECOURS. EN DEHORS DE CETTE GARANTIE LIMITÉE,
HUBBLE NE FOURNIT AUCUNE REPRÉSENTATION OU GARANTIE SUPPLÉMENTAIRE, EXPRESSE
OU IMPLICITE, Y COMPRIS LES GARANTIES DE QUALITÉ MARCHANDE OU D'ADÉQUATION
À UN USAGE PARTICULIER. SI VOTRE ÉTAT N'AUTORISE PAS L'EXCLUSION DE GARANTIES,
ALORS LA GARANTIE IMPLICITE DE QUALITÉ MARCHANDE ET D'ADÉQUATION À UN USAGE
PARTICULIER EST LIMITÉE À LA DURÉE DE CETTE GARANTIE LIMITÉE. LA RÉPARATION OU LE
REMPLACEMENT EST VOTRE SEUL ET EXCLUSIF RECOURS CONTRE HUBBLE ET Hubble Smart
Nursery. EN AUCUN CAS, LA RESPONSABILITÉ DE HUBBLE OU DE Hubble Smart Nursery DE
RÉPARER OU DE REMPLACER VOTRE PRODUIT OU ACCESSOIRE NE PEUT EXCÉDER LE PRIX
D'ACHAT ORIGINAL DU PRODUIT ET DES ACCESSOIRES ET LA RESPONSABILITÉ TOTALE DE
HUBBLE ET DE Hubble Smart Nursery POUR LES DOMMAGES DÉCOULANT DE LA PRÉSENTE
GARANTIE LIMITÉE NE DÉPASSERONT LE PRIX QUE VOUS AVEZ PAYÉ POUR LE PRODUIT ET LES
ACCESSOIRES, SAUF DANS LE CAS D'UNE RÉCLAMATION CONTRACTUELLE, LOI, DÉLIT OU
AUTRE. EN AUCUN CAS ET EN AUCUNE CIRCONSTANCE, HUBBLE OU Hubble Smart Nursery
NE SERONT TENUS RESPONSABLES DES DOMMAGES DIRECTS, INDIRECTS, ACCIDENTELS,
SPÉCIAUX OU CONSÉCUTIFS DE QUELQUE NATURE QUE CE SOIT, OU UNE PERTE DE REVENUS
OU DE BÉNÉFICES, UNE PERTE D'ACTIVITÉ, UNE PERTE D'INFORMATIONS OU TOUTE AUTRE
PERTE FINANCIÈRE RÉSULTANT DE OU LIÉE À LA CAPACITÉ OU À L'INCAPACITÉ D’UTILISER LES
PRODUITS OU LES ACCESSOIRES. TOUTES LES EXCLUSIONS, LIMITATIONS DE RESPONSABILITÉ
ET MODIFICATIONS DE GARANTIE RESTENT APPLICABLES MÊME SI LE RECOURS LIMITÉ À LA
RÉPARATION ET AU REMPLACEMENT ÉCHOUE DANS SON OBJECTIF ESSENTIEL.
Certaines juridictions n'autorisant pas l'exclusion ou la limitation des dommages indirects ou
consécutifs, il est possible que les limitations ou exclusions susmentionnées ne s'appliquent pas
à votre cas. La présente garantie limitée donne des droits légaux spécifiques et l'utilisateur peut
également avoir d'autres droits qui varient d'une juridiction à l'autre.
Qui est couvert par la présente Garantie ?
La présente Garantie couvre uniquement le premier acheteur du Produit et n’est pas transférable.
Que fera HUBBLE ?
HUBBLE ou son distributeur agréé réparera ou remplacera gratuitement, à sa discrétion, tout Produit
ou Accessoire qui ne serait pas conforme à la présente Garantie. Dans la mesure où le remplacement
est nécessaire pour remédier à un défaut de matériau ou de fabrication, HUBBLE peut utiliser des
produits, accessoires ou pièces neuves ou remis à neuf, de qualité égale au produit ou à l'accessoire
d'origine.
Comment obtenir un service de garantie ou d'autres informations ?
Pour faire réparer votre appareil ou obtenir des informations :
Chat en direct : hubbleconnected.com
Courrier électronique/E-mail : [email protected]
L'enregistrement de garantie en ligne : https://hubbleconnected.com/warranty
L'enregistrement en ligne du produit : https://hubbleconnected.com/apps/product-registration
Vous recevrez des instructions sur la façon d'expédier les Produits ou Accessoires à un centre de
réparation agréé HUBBLE, à vos frais et risques.
Vous devez inclure : (a) le produit ou l’accessoire ; (b) la facture originale portant la date et le lieu de
l’achat, ainsi que le nom du fournisseur ; (c) si une carte de garantie se trouvait dans l’emballage,
cette dernière remplie portant le numéro de série du Produit ; (d) une description écrite du problème
et, le plus important, (e) votre nom, courriel, adresse et numéro de téléphone. Ces conditions
générales constituent l'accord intégral de garantie entre vous et HUBBLE concernant les Produits
ou Accessoires achetés par vous, et remplacent tout accord ou déclaration antérieurs, y compris les
déclarations faites dans n’importe quelle publication ou matériel promotionnel émis par HUBBLE, ou
les déclarations faites par un agent ou employé de HUBBLE ayant pu être effectuée en relation avec
votre achat de tout produit et/ou accessoire.
Imprimé en Chine
CA_FR
Fabriqué, distribué ou vendu par Hubble Baby (HK) Limited. Le logo
Apple est une marque commerciale de Apple Inc., déposées aux États-
Unis et dans d’autres pays. App Store est une marque de service d'Apple
Inc. Google Play et Android sont des marques commerciales de Google
Inc. Wi-Fi est une marque commerciale de Wi-Fi Alliance. Tous droits
réservés.
Réglementation FCC et IC (FCC Article 15)
REMARQUE : Cet appareil a été testé et trouvé conforme aux exigences de l’Article 15 de la FCC
(Federal Communications Commission = Commission fédérale des communications) pour un appareil
numérique de Classe B.
Industrie Canada. Cet appareil est conforme aux CNR d'Industrie Canada applicables aux appareils
radio exemptés de licence : Son exploitation est soumise aux deux conditions suivantes : (1) cet
appareil ne doit pas provoquer d’interférences nuisibles et (2) l'utilisateur de cet appareil doit
accepter toutes les interférences reçues, y compris celles qui pourraient provoquer un fonctionnement
indésirable.
Téléchargez le guide de l’utilisateur sur le site Web : support.hubbleconnected.com
4.4. Usar el ConnectChat™.
La ConnectChat™ en Eclipse+ está diseñada de tal manera que tanto el padre como el niño
pueden enviarse mensajes de voz grabados entre sí. Asegúrese que el móvil y Eclipse+ estén
en línea bajo la misma red.
1. Toque y mantenga presionado el ícono ConnectChat™ hasta que suene un pitido desde
la estación base, suelte el toque y comience a grabar un mensaje de voz. (Un solo mensaje
de voz puede tener una grabación máxima de 20 seg.)
2. Vuelva a tocar el icono ConnectChat™ para detener la grabación y enviar un mensaje
de voz al teléfono inteligente registrado en la aplicación HubbleClub.
Los padres recibirán una notifi cación de la aplicación cuando llegue un nuevo mensaje
de voz.
Los padres en respuesta pueden grabar su mensaje de voz a través de la aplicación
creando una conversación bidireccional.
3. Mientras se recibe un nuevo mensaje de voz, la luz nocturna de la estación base
parpadeará, toque el Ícono de ConnectChat™ para escuchar el masaje de voz de la
aplicación HubbleClub.
4.5. Confi guración del reloj digital y de ka luz de fondo de los botones
La visualización predeterminada del reloj es 00:00 (modo de 24 horas).
El reloj se calibrará automáticamente cuando Eclipse+ recopile con la aplicación
HubbleClub.
Detalles de conexión, consulte la Sección 3.3.
El brillo de la pantalla del reloj y la luz de fondo de los botones se pueden ajustar
automáticamente a través del sensor de luz.
5. Información general.
Si su producto no funciona correctamente, lea esta Guía de inicio rápido o la Guía del usuario
de uno de los modelos enumerados en la página 1.
Contáctese con Servicio al Cliente:
Chat en Vivo: hubbleconnected.com
Registro de garantía en línea: https://hubbleconnected.com/warranty
Registro de productos en línea: https://hubbleconnected.com/apps/product-registration
Garantía limitada de productos y accesorios de consumo ("Garantía”)
Gracias por comprar este producto de la marca Hubble Smart Nursery fabricado bajo licencia
por Hubble Baby (HK) Limited ("HUBBLE").
¿Qué cubre esta garantía limitada?
Sujeto a los elementos enumerados a continuación en la sección "Lo que no está cubierto",
HUBBLE garantiza que este producto de marca Hubble Connected ("Producto") estará libre de
defectos de material y mano de obra en condiciones de uso normal durante un período de 1
año a partir de la fecha de compra y que cualquier accesorio certificado ("Accesorio") vendido
para su uso con este producto estará libre de defectos en materiales y mano de obra bajo uso
normal durante un período de 90 días a partir de la fecha de compra. Esta Garantía limitada es
su garantía exclusiva y no es transferible.
Qué no está cubierto
Esta garantía limitada excluye y no cubre:
Deterioro o desgaste normal resultante del uso;
Daños causados o resultantes de un mal uso, abuso o accidente;
Daños causados o resultantes de un funcionamiento o almacenamiento incorrectos;
Daño causado por o resultante del contacto con sustancias extrañas, incluidos, entre otros,
líquidos, agua, lluvia, humedad, transpiración, arena, suciedad y/o alimentos;
Daños causados o resultantes del uso de productos o accesorios que no sean certifi cados o de la
marca Smart Nursery de Hubble u otros equipos periféricos;
Daños causados o resultantes de modifi caciones, alteraciones, manipulación, instalación
incorrecta o reparaciones realizadas por alguien que no sea de Hubble Connected, HUBBLE o sus
representantes autorizados;
Defectos, daños o fallas de los Productos o Accesorios debido a cualquier servicio o señal de
comunicación al que pueda suscribirse o usar con los Productos o Accesorios; y,
Mantenimiento, reparación y sustitución periódica de piezas debido al desgaste normal.
¿Qué otras limitaciones existen?
ESTA GARANTÍA LIMITADA ESTABLECE LA RESPONSABILIDAD TOTAL DE HUBBLE Y
CONTIENE SU ÚNICO Y EXCLUSIVO REMEDIO. EXCEPTO ESTA GARANTÍA LIMITADA,
HUBBLE NO HACE REPRESENTACIONES O GARANTÍAS ADICIONALES, EXPRESAS O
IMPLÍCITAS, INCLUIDAS LAS GARANTÍAS DE COMERCIABILIDAD O IDONEIDAD PARA UN
PROPÓSITO PARTICULAR. SI SU ESTADO NO PERMITE LA RENUNCIA DE GARANTÍAS,
ENTONCES LA GARANTÍA IMPLÍCITA DE COMERCIABILIDAD Y APTITUD PARA UN
PROPÓSITO PARTICULAR SE LIMITA A LA DURACIÓN DE ESTA GARANTÍA LIMITADA.
LA REPARACIÓN O EL REEMPLAZO ES SU ÚNICO Y EXCLUSIVO REMEDIO CONTRA
HUBBLE Y Hubble Smart Nursery. EN NINGÚN CASO LA RESPONSABILIDAD DE HUBBLE
O Hubble Smart Nursery DE REPARAR O REEMPLAZAR SU PRODUCTO O ACCESORIO
EXCEDERÁ EL PRECIO DE COMPRA ORIGINAL DEL PRODUCTO Y ACCESORIO Y LA
RESPONSABILIDAD TOTAL DE HUBBLE Y Hubble Smart Nursery POR DAÑOS QUE SURJAN
DE ESTA GARANTÍA LIMITADA NO EXCEDERÁ EL PRECIO PAGADO PARA EL PRODUCTO
Y ACCESORIO INDEPENDIENTEMENTE DE SI DICHO RECLAMO SURJA BAJO CONTRATO,
ESTATUTO, AGRAVIO O DE OTRO MODO. EN NINGÚN CASO Y BAJO NINGUNA
CIRCUNSTANCIA HUBBLE O Hubble Smart Nursery SERÁN RESPONSABLES DE DAÑOS
DIRECTOS, INDIRECTOS, INCIDENTALES, ESPECIALES O CONSECUENTES DE CUALQUIER
TIPO, O PÉRDIDA DE INGRESOS O BENEFICIOS, PÉRDIDA DE NEGOCIOS, PÉRDIDA DE
INFORMACIÓN U OTRAS PÉRDIDAS FINANCIERAS QUE SURJAN DE O EN RELACIÓN CON
LA CAPACIDAD O INCAPACIDAD DE UTILIZAR LOS PRODUCTOS O ACCESORIOS. TODAS
LAS EXENCIONES DE RESPONSABILIDAD, LAS LIMITACIONES DE RESPONSABILIDAD Y LAS
MODIFICACIONES DE LAS GARANTÍAS AÚN SE APLICAN AUNQUE EL RECURSO LIMITADO
DE REPARACIÓN Y REEMPLAZO NO CUMPLA SU PROPÓSITO ESENCIAL.
Algunas jurisdicciones no permiten la limitación o exclusión de daños incidentales o
consecuentes, por lo que las limitaciones o exclusiones anteriores pueden no aplicarse en su
caso. Esta Garantía limitada le otorga derechos legales específicos y es posible que tenga
otros derechos que varían de una jurisdicción a otra.
¿Quién está cubierto?
Esta garantía se extiende solo al primer comprador consumidor y no es transferible.
¿Qué hará HUBBLE?
HUBBLE o su distribuidor autorizado, a su entera discreción, reparará o reemplazará, sin cargo
alguno, los Productos o Accesorios que no se ajusten a esta Garantía. En el caso de que el
reemplazo sea necesario para remediar un defecto en el material o la mano de obra, HUBBLE
puede utilizar productos, accesorios o piezas nuevos o remanufacturados de igual calidad que
el Producto o Accesorio original.
¿Cómo obtener servicio de garantía u otra información?
Para obtener servicio o información:
Chat en Vivo: hubbleconnected.com
Registro de garantía en línea: https://hubbleconnected.com/warranty
Registro de productos en línea: https://hubbleconnected.com/apps/product-registration
Recibirá instrucciones sobre cómo enviar los Productos o Accesorios a su cargo y riesgo, a un Centro
de reparación autorizado de HUBBLE.
Debe incluir: (a) el Producto o Accesorio; (b) el comprobante de compra original (recibo) que incluye
la fecha, el lugar y el vendedor del Producto; (c) si se incluyó una tarjeta de garantía en su caja, una
tarjeta de garantía completa que muestre el número de serie del Producto; (d) una descripción escrita
del problema; y (e) su nombre, dirección, dirección de correo electrónico y número de teléfono.
Estos términos y condiciones constituyen el acuerdo de garantía completo entre usted y HUBBLE
con respecto a los Productos o Accesorios comprados por usted, y reemplazan cualquier acuerdo o
representación anterior, incluidas las representaciones realizadas en publicaciones bibliográficas o
materiales promocionales emitidos por HUBBLE o representaciones realizadas por cualquier agente
empleado o personal de HUBBLE, que pueda haberse realizado en relación con su compra de
cualquier Producto y/o Accesorio.
Version 4.0
Impreso en China
ES_LA
Fabricado, distribuido o vendido por Hubble Baby (HK) Limited. El
logotipo de Apple es una marca comercial de Apple Inc., registrada
en los EE.UU. y otros países. App Store es una marca de servicio de
Apple Inc. Google Play, Android son marcas comerciales de Google Inc.
Wi-Fi es una marca comercial de Wi-Fi Alliance. Reservados todos los
derechos.
Regulaciones de la FCC e IC (FCC Parte 15).
NOTA: Este equipo ha sido probado y cumple con los límites para un dispositivo digital de
Clase B, de acuerdo con la Parte 15 de las reglas de la Comisión Federal de Comunicaciones
(FCC).
Industry Canada. Este dispositivo cumple con los estándares RSS exentos de licencia de
Industry Canada: El funcionamiento está sujeto a las siguientes dos condiciones: (1) este
dispositivo no puede causar interferencias y (2) este dispositivo debe aceptar cualquier
interferencia, incluidas las interferencias que puedan causar funcionamiento no deseado del
dispositivo.
Descargue la Guía del usuario del sitio web: support.hubbleconnected.com
  • Page 1 1
  • Page 2 2

hubble Eclipse+ E20 Smart Soother and Wi-Fi Audio Monitor Mode d'emploi

Taper
Mode d'emploi