GARANTÍA LIMITADA DE UN (1) AÑO ONE-YEAR (1) LIMITED WARRANTY GARANTIE LIMITÉE D’UN (1) AN
Euro-Pro Operating LLC warrants this product to be free from
material defects and workmanship for a period of one (1) year
from the date of purchase when utilized for normal household
use, subject to the following conditions, exclusions and
exceptions.
The liability of Euro-Pro Operating LLC is limited solely to the
cost of the repair or replacement of the unit at our option.
This Limited Warranty does not cover normal wear of parts
and does not apply to any unit that has been tampered with
or used for commercial purposes. This Limited Warranty
does not cover damage caused by misuse, abuse, negligent
handling or damage due to faulty packaging or mishandling
in transit. This Limited Warranty does not cover damage or
defects caused by or resulting from damages from shipping or
repairs, service or alteration to the product or any of its parts,
which have been performed by a repair person not authorized
by Euro-Pro Operating LLC.
If your appliance fails to operate properly while in use under
normal household conditions within the warranty period, you
may return the complete appliance and accessories with proof
of purchase and date, freight prepaid. For assistance with
warranty service options or customer support, please call our
customer care and product specialists at 1-877-646-5288 or
visit our website at www.ninjakitchen.com.
If the appliance is found by Euro-Pro Operating LLC to be
defective, in Euro-Pro Operating LLC’s sole discretion, we
will repair or replace it free of charge. Proof of purchase is
required and a fee of $19.95 will apply
to cover the cost of
return freight.*
This Limited Warranty is extended to the original purchaser
of the unit and excludes all other legal, implied and/or
conventional warranties. The responsibility of Euro-Pro
Operating LLC if any, is limited to the specific obligations
expressly assumed by it under the terms of this Limited
Warranty. In no event is Euro-Pro Operating LLC liable for
incidental or consequential damages to anyone of any nature
whatsoever. Some states do not permit the exclusion or
limitation of incidental or consequential damages, so the
above may not apply to you.
This Limited Warranty gives you specific legal rights, and you
may also have other rights which vary from state to state or
province to province.
*IMPORTANT: Carefully pack item to avoid damage in
shipping. Be sure to include proof of purchase date and to
attach a tag to item before packing including your name,
complete address and phone number with a note giving
purchase information, model number and what you believe
is the problem with the item. We recommend you insure
the package (as damage in shipping is not covered by your
warranty). Mark the outside of your package “ATTENTION
CUSTOMER SERVICE”.
Euro-Pro, Ninja, Nutri Ninja and Sip & Seal are registered
trademarks of Euro-Pro Operating LLC.
Auto-iQ and Pro Extractor Blades are trademarks of Euro-
Pro Operating LLC.
Euro-Pro Operating LLC garantit ce produit contre toute
défectuosité de matériel ou de main-d’œuvre pour une période
d’un (1) an à compter de la date d’achat lors d’utilisation dans
le cadre d’un usage domestique normal, sujet aux conditions,
exclusions et exceptions suivantes.
La responsabilité de Euro-Pro Operating LLC est limitée au coût
de réparation ou de remplacement de l’appareil, à sa seule
discrétion. Cette garantie limitée ne couvre pas l’usure normale
des pièces et ne s’applique pas aux appareils ayant été altérés ou
utilisés à des fins commerciales. Cette garantie limitée ne couvre
pas les dommages causés par une mauvaise utilisation, l’abus,
la négligence lors de la manipulation, un emballage inadéquat
ou la mauvaise manipulation en transit. Cette garantie limitée ne
couvre pas les dommages ou défauts causés par ou résultants
du transport, des réparations, de l’entretien ou de l’altération du
produit ou à ses pièces, effectués par un technicien non autorisé
par Euro-Pro Operating LLC.
Si votre appareil ne fonctionne pas comme il le devrait lors d’un
usage domestique normal pendant la période de garantie, vous
pouvez le retourner au complet avec ses accessoires, port payé.
Pour obtenir de l’assistance avec les options du service de la
garantie ou de l’assistance, veuillez appeler notre service à la
clientèle et nos spécialistes de produits au
1-877-646-5288
ou
visitez notre site Web à www.
ninjakitchen
.com.
Si Euro-Pro Operating LLC constate que l’appareil est défectueux,
à la seule discrétion de Euro-Pro Operating LLC,
nous le
réparerons ou le remplacerons sans frais. Une preuve d’achat est
requise et un montant de 19,95 $ est nécessaire pour couvrir les
frais de retour.*
Cette garantie limitée s’applique à l’acheteur original de
l’appareil et exclut toutes les autres garanties juridiques,
implicites ou conventionnelles. La responsabilité de Euro-
Pro Operating LLC, s’il y en a une, se limite aux obligations
spécifiques exprimées sous cette garantie limitée. En aucun cas,
Euro-Pro Operating LLC ne peut être tenu responsable d’incidents
ou de dommages indirects de toute nature que ce soit. Certains
États ou provinces n’autorisent pas l’exclusion ou la limitation de
dommages circonstanciels ou conséquents, dans ce cas, cette
disposition ne s’appliquerait pas.
Cette garantie limitée vous confère des droits juridiques
spécifiques, et d’autres droits légaux vous sont peut-être
disponibles, variant d’un État à l’autre ou d’une province à l’autre.
*IMPORTANT : Emballez soigneusement l’appareil pour éviter tout
dommage lors du transport. Assurez-vous de joindre la preuve
d’achat et d’attacher à l’appareil une étiquette mentionnant
votre nom, adresse complète ainsi que le numéro de téléphone,
de même que l’information concernant l’achat, le numéro de
modèle et le problème, selon vous, de l’appareil. Nous vous
recommandons d’assurer votre colis (puisque les dommages lors
du transport ne sont pas couverts par la garantie). Indiquez sur
l’extérieur de votre colis « ATTENTION SERVICE À LA CLIENTÈLE ».
Euro-Pro, Ninja, Nutri Ninja et
Sip & Seal
sont des marques
déposées de Euro-Pro Operating LLC.
Auto-iQ et Pro Extractor Blades sont des marques de
commerce de Euro-Pro Operating LLC.
Euro-Pro Operating LLC garantiza este producto contra defectos
de materiales y mano de obra por un término de un (1) año a partir
de la fecha de compra original, siempre que sea utilizado para uso
doméstico normal, sujeto a las siguientes condiciones, exclusiones
y excepciones.
La responsabilidad de Euro-Pro Operating LLC se limita únicamente
al costo de reparación o reemplazo de la unidad, a nuestro
criterio. Esta garantía limitada no cubre el desgaste normal de
las partes y no cubre ninguna unidad que haya sido alterada o
utilizada con fines comerciales. Esta garantía limitada no cubre
daños ocasionados por uso inadecuado, abuso, negligencia o
daños causados por embalaje inapropiado o maltrato durante
el transporte. Esta garantía limitada no cubre daños o defectos
causados o resultantes durante el transporte para su reparación
o alteraciones del producto o cualquiera de sus partes, realizadas
por una persona no autorizada por Euro-Pro Operating LLC.
Si su artefacto no funciona correctamente al utilizarlo bajo
condiciones domésticas normales dentro del período de garantía,
puede devolver el artefacto completo y los accesorios, junto con
un comprobante de la fecha de compra, pagando los gastos de
envío. Por asistencia con opciones del servicio de garantía o para
soporte al cliente, llame a nuestro centro de atención al cliente
y especialistas de productos al
1-877-646-5288
o visite nuestro
sitio web en www.
ninjakitchen
.com.
Si Euro-Pro Operating LLC determina que el artefacto presenta
un defecto, lo reparará o remplazará sin cargo, a su criterio. Se
requiere comprobante de compra y se aplica un cargo de $19.95
para cubrir el costo del envío de vuelta.
Esta garantía limitada es válida para el comprador original del
producto y excluye cualquier otra garantía legal, implícita y/o
convencional. La responsabilidad de Euro-Pro Operating LLC,
de existir, se limita a las obligaciones específicas asumidas
expresamente bajo los términos de esta garantía limitada. Bajo
ninguna circunstancia Euro-Pro Operating LLC será responsable
por daños incidentales o indirectos a cualquiera, de ninguna clase.
Algunos estados no permiten la exclusión o limitación de daños
consiguientes o incidentales, por lo tanto lo anterior puede no ser
válido para usted.
Esta garantía limitada le otorga derechos legales específicos,
y usted puede también tener otros derechos los que varían de
estado a estado o de provincia a provincia.
*IMPORTANTE: Embale el producto cuidadosamente para evitar
daños durante el transporte. Asegúrese de incluir un comprobante
de la fecha de compra y de colocarle una etiqueta al producto con
su nombre, dirección completa y número de teléfono, una nota
proporcionando información de la compra, número de modelo
y una descripción del problema. Le recomendamos asegurar el
paquete (puesto que la garantía no cubre daños de envío). Escriba
en el exterior del paquete “ATTENTION CUSTOMER SERVICE”.
Euro-Pro, Ninja, Nutri Ninja y
Sip & Seal
son marcas
registradas de Euro-Pro Operating LLC.
Auto-iQ y Pro Extractor Blades son marcas comerciales de
Euro-Pro Operating LLC.