WARRANTY
GARANTIE
BAZZ’s warranty applies to manufacturing defects aecting its
products which existed at the time of the purchase of the product,
that are non-apparent and are unknown to the buyer, for a period
of 1 year. This warranty applies to the product only and does not
cover the installation of the product. The warranty does not apply
to material, economic, and/or physical damages or losses caused
by the product. This warranty will not apply to any damages and/
or losses caused by an incorrect use, installation or maintenance of
the product. The manufacturer is therefore not liable for damages
to the product or material, economic and/or physical damages or
losses caused by an incorrect use, installation or maintenance of
the product. If the buyer considers that the product is aected by a
defect, the buyer should return the product to the point of purchase
problem should be included in the email and a proof of purchase
as well as the picture clearly illustrating the alleged defect should
be attached to the email. The buyer should also return the product
to BAZZ at his/her own expense. After product inspection, if the
warranty applies, BAZZ will repair or replace the product free of
charge.
BAZZ garantit ce produit contre tout vice de fabrication existant au
moment de la vente, non apparent et non connu de l’acheteur et ce,
pour une période de 1 an. La garantie se limite au produit seulement
et ne vise pas l’installation du produit. La garantie ne s’applique
pas aux dommages ou pertes matériels, économiques et/ou
physiques causés par le produit. La garantie est inapplicable si les
dommages ou les pertes, sont causés par une mauvaise utilisation,
une mauvaise installation, ou un mauvais entretien du produit. Le
fabricant n’est donc pas responsable des dommages au produit
ainsi que des dommages matériels, physiques et/ou économiques
découlant d’une mauvaise utilisation, d’une mauvaise installation,
ou d’un mauvais entretien du produit. Si l’acheteur considère que
le produit comporte un vice, il devra retourner le produit au point
problème allégué et joindre une preuve d’achat ainsi qu’une photo
du produit faisant clairement état du vice allégué. Il doit également
retourner à ses frais le produit en question à BAZZ. Après inspection
du produit, si la garantie s’applique, BAZZ réparera ou remplacera le
produit à ses frais.