1.4 Safety Information
Refer to the Arista Networks document Safety Information and Translated Safety Warnings available at
https://www.arista.com/en/support/product-documentation.
Important: Class 1 laser product: This product has provisions to install Class 1 laser transceivers
which provide optical coupling to the communication network. Once a Class 1 laser product is
installed, the equipment is a Class 1 laser product (Appareil à Laser de Classe 1). The customer is
responsible for selecting and installing the Class 1 laser transceiver and for ensuring that the Class 1
AEL (allowable emission limit) per EN/IEC 60825, CSA E60825-1, and Code of Federal Regulations
21 CFR 1040 is not exceeded after the laser transceiver has been installed. Do not install laser
products whose class rating is greater than 1. Refer to all safety instructions that accompanied the
transceiver prior to installation. Only Class 1 laser devices certified for use in the country of installation
by the cognizant agencies are to be utilized in this product. Ultimate disposal of this product should be
in accordance with all applicable laws and regulations.
Produit laser de classe 1: Ce produit a des dispositions pour installer des émetteurs-récepteurs de
laser de classe 1 qui offre de couplage au réseau de communication optique. Une fois un produit laser
de classe 1 est installé, l'équipement est un produit laser de classe 1 (Appareil à laser de Classe 1).
Le client est responsable pour sélectionner et installer l'émetteur/récepteur de laser de classe 1 et
pour assurer que la classe 1 AEL (limite d'émission admissible) par EN/IEC 6-825, CSA E60825-1,
et Code des règlements fédéraux 21 CFR 1040 ne soit pas dépassée après avoir installé l'émetteur/
récepteur de laser. Ne pas installer des appareils à laser dont la cote de classe est supérieure à 1.Voir
toutes les consignes de sécurité qui ont accompagné l'émetteur-récepteur avant l'installation. Seuls
appareils laser de classe 1 certifiés pour une utilisation dans le pays d’installation par l’organisme
compétent doivent être utilisées dans ce produit.
Important: DO NOT open the case of the router. There are NO user serviceable parts inside. Entrust
any repair to a qualified technician.
N’ouvrez PAS le boîtier du routeur. Il n’y a AUCUNE pièce réparable par l’utilisateur à l’intérieur.
Confiez toute réparation à un technicien qualifié.
1.5 Obtaining Technical Assistance
Any customer, partner, reseller, or distributor holding a valid Arista Service Contract can obtain technical
support in any of the following ways:
Include a detailed description of the problem and the output of “show tech-support”.
•Web: https://www.arista.com/en/support
A support case may be created through the support portal on our website. You may also download the
most current software and documentation, as well as view FAQs, Knowledge Base articles, Security
Advisories, and Field Notices.
•Phone: +1 866-476-0000 or +1 408-547-5502
2