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Mode d'emploi

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AUTOPILOT
SPOT-LOCK
MODE
CONSTANT
AUTOPILOT
SPOT-LOCK
MODE
CONSTANT
MOTOR CONTROL
Ulterra functions can be controlled by two different methods: the i-Pilot / i-Pilot Link wireless remote or the foot pedal. For wireless remote
functions, please refer to the remote Quick Reference Guide.
FOOT PEDAL FUNCTIONS
The foot pedal has dual mode operation: Normal Mode and Ulterra Mode.
ULTERRA MODE
To activate Ulterra mode, press the “Mode
button, above the speed dial on the foot
pedal. The yellow MODE light will
illuminate. When in Ulterra mode, the foot
pedal controls Stow, Deploy, and Trim, as
well as Spot-Lock and Auto Pilot.
NORMAL MODE
When in normal mode, the foot pedal controls
Speed, Steering, Prop on/off, Spot-Lock, and
AutoPilot. When in Normal mode the yellow
light will NOT be illuminated.
Momentary On
Heel/toe steering
Mode
Speed Control
Spot-Lock
Momentary On
Heel/toe steering
Mode
Speed Control
Spot-Lock
Trim Down
Stow/Deploy
TO STOW: tap once
TO DEPLOY: tap
twice in succession
Trim Up
Steer Right
Prop
(Momentary On)
Steer Left Constant On
AutoPilot On/Off
Constant On
AutoPilot On/Off
FOR A COMPLETE LISTING OF ULTERRA FAQS, VISIT MINNKOTAMOTORS.COM/ULTERRA
GETTING STARTED
ULTERRA QUICK START UP GUIDE
POWER ON
The Ulterra Trolling Motor must be
powered “on” manually. The remote
will not turn the motor on. The
power button is located on the base of
the motor. Pressing the power button
will turn on Ulterra. The red STATUS light and the green SYSTEM READY light will
both be illuminated when powered on.
POWER OFF
To power off Ulterra, press and hold the POWER button approximately three
seconds, until the green light turns off. Ulterra has an auto-shut off as well. It will
automatically power off after 1.5 hours of inactivity in the stowed position.
SYSTEM READY
POWER
STATUS
UPDATE YOUR SOFTWARE:
If you have Ulterra with i-Pilot Link, make sure that
you have the latest i-Pilot Link and Humminbird
software installed. Simply go to Humminbird.com,
click on My Humminbird,
and register your products
using the Link serial number
format P###UM##### to
have access to all software
downloads.
WARNING:
When the motor is powered
off while off the ramps,
never turn the lower unit
of the motor manually (by
hand). This will affect the
alignment of the motor and
cause it to stow improperly.
STATUS LIGHT
The red STATUS light indicates:
SOLID:
Motor is stowed
FLASHING:
Motor is stowing/deploying
OFF:
Motor is deployed or off
SYSTEM READY LIGHT
The green SYSTEM READY
light will remain lit while Ulterra
is operating. If the green light
does not remain illuminated after
power up, this is an indicator of
insufficient voltage/power.
STATUS SYSTEM READY
STATUS
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AUTOPILOT
SPOT-LOCK
MODE
CONSTANT
AUTOPILOT
SPOT-LOCK
MODE
CONSTANT
CONTRÔLE DU MOTEUR
Les fonctions d’Ulterra peuvent être contrôlées par deux moyens différents : la télécommande sans fil i-Pilot/i-Pilot Link ou la pédale. Pour les
fonctions par télécommande sans fil, veuillez consulter le Guide de référence rapide de la télécommande
FONCTIONS DE LA PÉDALE
La pédale a un fonctionnement à deux modes : Mode normal et mode Ulterra.
MODE ULTERRA
Pour activer le mode Ulterra, appuyez sur le
bouton « Mode », qui est au-dessus du cadran
de vitesse sur la pédale. Le voyant jaune DEL
sera allumé. En mode Ulterra, la pédale contrôle
l’arrimage, le déploiement et la compensation,
ainsi que le Spot Lock et le pilote automatique.
MODE NORMAL
En mode normal, la pédale contrôle la vitesse, le
gouvernail, la marche/l’arrêt de l’hélice, le Spot
Lock et le pilote automatique. En mode normal,
le voyant jaune DEL ne sera PAS allumé.
Bouton momentané
Gouvernail talon/orteil
Mode
Commande de vitesse
Spot-Lock
Bouton momentané
Gouvernail talon/orteil
Mode
Commande de vitesse
Spot-Lock
Diminution
de la
compensation
Arrimage/
déploiement
POUR ARRIMER :
appuyer une fois
POUR DÉPLOYER :
appuyer deux fois
de suite
Augmentation de
la compensation
Tourner
à droite
L’hélice
[Bouton momentané]
Tourner à gauche Constant On
AutoPilot On/Off
Constamment activé
Marche/arrêt du pilote automatique
POUR UNE LISTE COMPLÈTE DES QUESTIONS DE LA FAQ DE L’ULTERRA, VISITEZ LE SITE MINNKOTAMOTORS.COM/ULTERRA
DÉMARRAGE
GUIDE DE DÉMARRAGE RAPIDE ULTERRA
MISE EN MARCHE
Le moteur de pêche à la traîne Ulterra
doit être mis en « on » (marche)
manuellement. Le bouton de mise en
marche est situé à la base du moteur.
Appuyer sur le bouton de mise en marche
allumera Ulterra. Les feux rouges et verts
DEL s’allumera lors de la mise en marche.
ARRÊT
Pour arrêter Ulterra, appuyez et tenez le bouton de mise en marche jusqu’à ce
que le voyant vert s’éteigne. Ulterra a aussi un arrêt automatique. Il s’arrêtera
automatiquement après 1,5 heure d’inactivité en position d’arrimage.
SYSTEM READY
POWER
STATUS
MISE À JOUR DE VOTRE LOGICIEL :
Si vous avez Ulterra muni d’i-Pilot Link, assurez-
vous que vous avez la plus récente version des
logiciels i-Pilot Link et Humminbird. Allez simple-
ment à myhumminbird.com
et inscrivez vos produits en
utilisant le format de numéro
de série P###UM#####
afin d’accéder tous les té-
léchargements de logiciel.
AVERTISSEMENT :
Avertissement : Ne jamais
éteindre l’unité inférieure
manuellement (à la main)
lorsque le moteur est éteint
et hors rampe. Cela affectera
l’alignement du moteur et
entraînera un arrimage inapproprié.
VOYANT D’ÉTAT
Le voyant d’ÉTAT rouge indique:
FIXE : Le moteur est arrimé
CLIGNOTANT : Le moteur est en
cours d’arrimage/de déploiement
ÉTEINT : Le moteur est déployé
ou éteint
VOYANT SYSTÈME PRÊT
Le voyant SYSTÈME PRÊT
restera allumé jusqu’à ce que
l’Ulterra fonctionne. Si le voyant
vert s’éteint après le démarrage,
cela signifie que la tension/
l’alimentation est insuffisante.
STATUS SYSTEM READY
STATUS
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